نوبت ویزیت و مشاوره گوش و حلق و بینی

راهنمای استفاده از سامانه تعیین وقت ویزیت:

با استفاده از فرم زیر شما می توانید پس از تکمیل مرحله به مرحله موارد مورد نیاز، نوبت مراجعه خود را به صورت آنلاین تهیه کنید:

  1. در مرحله اول با نام "انتخاب نوع نوبت" شما می توانید تاریخ، روز و بازه زمانی مورد نظر خود برای مراجعه را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید.
  2. در مرحله دوم با نام "نوبت های موجود" سامانه بر اساس تاریخ انتخابی شما، نزدیکترین نوبت های موجود و در دسترس را به تفکیک روز نمایش خواهد داد. در این مرحله شما بر اساس تاریخ ها، روی بازه زمانی مطلوب کلیک کنید و به مرحله بعد بروید. نوبت هایی که روی آنها خط کشیده شده توسط سایر کاربران رزرو شده و قابل انتخاب نیستند.
  3. در مرحله سوم با نام "اطلاعات تماس" شما باید مشخصات دقیق از فرد مراجعه کننده به مطب را ارائه کنید. این مشخصات شامل: نام و نام خانوادگی کامل، شماره موبایل و آدرس ایمیل معتبر از فرد مراجع است. پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده روی دکمه "تایید نهایی" کلیک کنید.
  4. در مرحله چهارم درگاه بانکی را انتخاب کنید. اگر اطلاعات شما صحیح باشد به درگاه پرداخت بانکی منتقل میشوید. توجه کنید که برای ثبت نهایی نوبت شما باید مبلغ ویزیت را پرداخت کرده باشید. اين پرداخت صرفا به منظور ايجاد نظم بيشتر در ارائه خدمات به ساير بيماران منتظر نوبت ويزيت انجام مي پذيرد
  5. در صورت پرداخت موفق وجه از طریق درگاه اینترنتی، شما به مرحله پایانی می روید که "ثبت نهایی نوبت" است. در این مرحله پیام موفقیت آمیز بودن رزرو نوبت نشان داده می شود و اطلاعات کلی از نوبت رزرو شده برای شما نمایش داده می شود. لطفا این اطلاعات را برای خود ذخیره کنید. روند ثبت نوبت تمام شده است و پیامک تایید به صورت خودکار از طرف سامانه بر روی شماره موبایل و آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.
 
  • مبلغ هر نوبت پانزده دقیقه ای 250.000 تومان میباشد (برای ثبت نهایی نوبت شما باید مبلغ ویزیت را پرداخت کرده باشید)
  • لطفا قبل از رزرو نوبت از فعال بودن "رمز پویا" کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنید
  • در صورتیکه به هر دلیلی تصمیم به لغو نوبت خود گرفتید، حداکثر تا 5 روز قبل از تاریخ نوبت رزرو شده می توانید با تماس با بخش پذیرش درخواست لغو نوبت را مطرح و همچنین درخواست بازگشت وجه نمایید. کنسل کردن نوبت رزرو شده بعد از این تاریخ مشمول بازگشت وجه نخواهد بود. در نظر داشته باشید که همیشه امکان لغو نوبت توسط خود شما از طریق ایمیل تایید نوبت که سامانه برای شما ارسال میکند وجود دارد
  • لطفا 10 دقیقه قبل از زمان نوبت خود در محل مطب حضور داشته باشید. در صورت مغایرت اطلاعات ثبت شده در سامانه با مدارک شخص مراجعه کننده، نوبت شما توسط بخش پذیرش لغو خواهد شد.
  • منشی مطب نهایت تلاش خود را برای انجام ویزیت در راس ساعت مقرر خواهد داشت، با این حال ممکن است به دلایل اورژانس یا سایر اتفاقات پیش بینی نشده، زمان نهایی ویزیت شما تا "یک ساعت" به تعویق بیفتد، لطفا این مدت زمان احتمالی را در برنامه مراجعه خود به مطب لحاظ کنید
بارگذاری...

دریافت نوبت